حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با اشاره به این نکته که کاخ سازی در لواسانات نتیجهٔ دلگرمی و وابستگی سازندگان آن به برخی مسئولان است گفت : مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مراقب دست و زبان خویش باشند و شایسته نیست وقتی به جایگاهی رسیدند تلاش کنند به اطرافیان خود مقام دهند و امتیاز کسب کنند و حداکثر سوء استفاده را از آن مسئولیت محول شده ببرند.

وی با اشاره به تولید اولین هواپیمای جت جنگی آموزشی یاسین توسط صنعت دفاعی کشور اظهار داشت: در رژیم طاغوت هر چه در این صنعت ساخته می شد دیگران برای ما می ساختند و ایرانی ها حتی برای تعمیرات اجازه نداشتند به آنها نزدیک شوند و به بیگانگان وابسته بودیم.

حجت الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: اکنون اما جوانان و دانشمندان ما به جایگاهی رسیده اند که از طراحی، تولید، ساخت و پرواز را مستقلاً انجام می دهند و خودکفا شده ایم.

خطیب جمعه لواسانات ضمن تبریک فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) بیان داشت: واقعهٔ پیاده روی اربعین پدیده ای بی نظیر در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بزرگترین اجتماع بشری در جهان و بزرگترین تهدید برای مستکبران و زمینهٔ ظهور امام زمان (عج) است.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.