به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی کلانتری ١۵۵ محله دولتخواه گفت: دو سال است که برای انجام بیانات فرمانده کل قوا جلسه می‌گذاریم‌ تا دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک گیری از مردم برای انجام کارها عملیاتی شود و بر اساس ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی تعداد کلانتری‌های باید به ۲۴۰ مورد برسد، اقدامات جهت احداث و بهره برداری از کلانتری‌های در دست اقدام است.

وی گفت: امروز ۱۰ کلانتری کلنگ زنی خواهد شد و در محله دولتخواه به صورت نمادین این کلنگ زنی انجام شد.

رحیمی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به بررسی دقیق پرونده‌ها، احداث کلانتری‌ها را دنبال می‌کنیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه امروز تهران در امنیت است، گفت: با توجه به نرخ جمعیت تهران ما به احداث ۱۲۰ کلانتری دیگر نیاز داریم تا رضایت شهروندان را به دست بیاوریم.

دولت و سایر ارگان ها باید به پلیس کمک کنند

رییس پلیس تهران در حاشیه مراسم کلنگ زنی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دولت و سایر دستگاه‌ها باید به پلیس کمک کنند اما تا به این لحظه هیچ اقدامی را مشاهده نکرده ایم به همین دلیل به سمت مردم، خیرین، اصناف و شهرداری‌ها آمدیم و امیدواریم تا در این راه بتوانیم قدم مثبت و رو به جلویی را برداریم.

وی ادامه داد: بعد از دو سال پیگیری با خیرین کشور و تهران جلساتی برگزار شد، کلنگ زنی اولین کلانتری و پس از آن ۹ کلانتری دیگر انجام شد و امیدواریم تا سال آینده نیمی از این پروژه ها به بهره برداری برسد.

رحیمی گفت: کلانتری‌هایی که امروز کلنگ زنی آن انجام شد، به غیر از یکی دو مورد آن بقیه در حاشیه تهران احداث خواهد شد، می‌خواهیم‌ کیفیت خدمات پلیسی را افزایش دهیم و این هدف نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی به مردم است.

کلنگ زنی احداث کلانتری ۱۵۵ دولتخواه روز دوشنبه باحضور رییس پلیس تهران بزرگ، رییس اتاق اصناف تهران، ‌ شهردار منطقه ۱۹ برگزار شد.

تهرام/۳۲۲۵/۱۱۰۹//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.