به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صورت گرفت اظهار داشت: اعتماد مردم به پلیس، پشتوانه عظیم این نیروی جان برکف محسوب می‌شود، هرچه ارتباط میان پلیس و مردم بیشتر و موثرتر باشد، دستاوردهای پلیس در تأمین امنیت نیز افزایش می یابد.
وی گفت: یکی از مهمترین راه های افزایش اعتماد مردم به پلیس، نمایش نتیجه برخورد با ناامنی و جرائم است، مردم از وقوع یک جرم مطلع می‌شوند ولی از برخورد با مجرم اطلاعی پیدا نمی‌کنند و یا روند رسیدگی آنقدر طولانی می‌شود که گرفتار مرور زمان شده و فراموش می‌شود.
امام جمعه موقت ورامین پرداختن به حواشی را آفت خدمت رسانی به مردم اعلام کرد وافزود: پلیس همواره خود را سرباز ولایت می‌داند و باید با پرهیز از پرداختن به حواشی، تنها به فکر استقرار امنیت در جامعه باشد.
وی با اشاره به توطئه آمریکا در برهم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی گفت: امروز ماهیت آمریکا در دشمنی با ملت ایران برای همگان عیان شده است، برای مقابله با توطئه دشمنان نظام همه باید هوشیاری خود را حفظ کرده و با آن مقابله کنند.
رسالت پلیس بدون حضور مردم به سرانجام نمی‌رسد
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این دیدار گفت: پلیس بدون همراهی مردم و مسئولان در ایجاد امنیت پایدار در جامعه موفق نیست و در اصل رسالت پلیس بدون حضور مردم به سرانجام نمی‌رسد.
سردار کیومرث عزیزی افزود: پلیس همواره تلاش دارد تا حرکت خود را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب پایه ریزی کرده و با انگیزه در جامعه حضور داشته و با هر گونه نا امنی برخورد کند.
وی اظهار داشت: با تلاش عوامل انتظامی در شرق استان تهران، شاهد کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان های تحت پوشش هستیم به گونه ای که در ماه جاری شاهد کاهش ۱۵ درصد جرائم هستیم.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.