فرمانده انتظامی گناوه روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا گفت: زمانی که مردم پلیس را از جنس خود به شمار آورند و همکاری و مشارکت بیشتری با این مجموعه بزرگ داشته باشند، می‌توان در  برقراری نظم و امنیت تلاش بیشتری کرد.

سرهنگ حسین احمدی اظهار داشت: امروزه برقراری امنیت اجتماعی جزو مهم ترین  وظایف حکومت هاست و بی تفاوتی به این امر مهم باعث بازدارندگی چرخه سیاست، فرهنگ و اقتصاد جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت، پایه و اساس شکل گیری تمامی تحرکات جامعه است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته، مقوله امنیت را در جامعه امری ضروری دانسته بهگونه ای که  هم اینک از امن ترین کشور جهان به شمار می‌آید. 

احمدی گفت: ناجا به عنوان پیشقراول نیروهای مسلح در برهه کنونی توانسته با در پیش گرفتن شعار " پلیس هوشمند، امین مردم"  خود را به‌ عنوان یکی از مظاهر برجسته اقتدار ملی و سپر پولادین امنیتی ایران به جهان معرفی کند.

وی افزود: نیروی انتظامی  با تکیه بر روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و آمادگی‌های همه‌جانبه، تمامی نقشه‌ها و فتنه‌های طراحی شده دشمنان  را که باهدف برهم زدن امنیت و آرامش کشور دنبال می‌کنند، خنثی و ناکام کند.
فرمانده انتظامی گناوه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا گفت: برنامه های این هفته از روز پنجشنبه با غبارروبی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: ارایه خدمات روان‌ شناختی، مشاوره‌ای و حقوقی به شهروندان، سخنرانی در نمازجمعه، برپایی ایستگاه عفاف و حجاب، برگزاری صبحگاه مشترک، رژه خودرویی و موتوری، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس، تقدیر از خیرین امنیت‌ساز و یادگاران دفاع مقدس و مسابقات فرهنگی و ورزشی  از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان گناوه در هفته ناجا است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.