به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: امام جمعه باید به عنوان پدری دلسوز، مسائل شهر را بررسی و برای آنها چاره اندیشی کند.
وی نماز جمعه را یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این آیین عبادی سیاسی اکنون در ۹۰۰ شهر کشور اقامه می شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به بیان نقشه های دشمنان، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در نماز جمعه گفت: یکی از ویژگی های امام جمعه، مردمی بودن است. 
وی با گرامیداشت ائمه جمعه گذشته دزفول اظهار داشت: دومین نماز جمعه کشور با پیگیری های آیت الله قاضی در شهر دزفول اقامه شد و این عالم فقید حق بزرگی بر گردن نماز جمعه دزفول دارد. 
امام جمعه دزفول مردمی بودن را از ویژگی های آیت الله قاضی عنوان کرد و افزود: ایشان در خوشی ها و ناراحتی ها همراه مردم بود.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه گفت: حضرت آقا در این دیدار بر لزوم ارتباط با مردم تاکید داشتند لذا ائمه جمعه باید مشکلات مردم را پیگیری و به مسئولان منتقل کنند.
حجت الاسلام قاضی افزود: امام جمعه باید با روحیه انقلابی و پایبندی به اسلام نسبت به نقشه های دشمن حساسیت داشته باشد.

دشمن در مساله نفتکش ها بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهد چشید

خطیب جمعه دزفول در فرازی  دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس گفت: روباه پیر فکر کرده می تواند با سناریوی بحران آفرینی در خلیج فارس با دلاورمردان ایرانی پنجه در پنجه شود.
وی توقیف نفتکش ایران را اقدامی احمقانه خواند و افزود: انگلیس ملت ایران را به خوبی نشناخته و پیروزی نهایی از آن سپاه و نیروهای انقلابی است.

تقوای الهی در فضای مجازی رعایت شود

 امام جمعه دزفول با انتقاد از بداخلاقی های برخی افراد در فضای مجازی گفت: تقوای الهی باید در این فضا رعایت شود و مردم نیز نباید بدون تحقیق، دلیل و سند هر خبری را باور کنند. 

وی با تقدیر از پلیس اماکن دزفول بابت تعطیلی برخی قلیان سراها اظهار داشت: این قلیان سراهای بدون مجوز به مکانی برای فساد تبدیل شده بودند که خوشبختانه پلمب شدند. 

حجت الاسلام قاضی دزفولی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت افزود: یک باند سارق مسلح اخیرا با اقدام قاطع نیروی انتظامی متلاشی شد که در جریان این اقدام ۲ مامور نیروی انتظامی نیز مجروح شدند.

۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.