به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاشگران این عرصه و حافظان نظم و امنیت کشور ، افزود: اقتدار و خدمت رسانی ، 2 ویژگی دلاورمردان تامین کننده امنیت کشور است که همواره با این 2 خصیصه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی تلاش شبانه روزی دارند.
وی اظهارداشت: تبعیت محض از فرامین رهبری و اجرای قانون در رفتار و گفتار دلاوردان نیروی انتطامی و هنگ مرزی است و با این ویژگی برای حفظ جان و مال مردم تلاش می کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: اگر در جامعه امنیت نباشد ، هرج و مرج به وجود می آید و از این رو با داشتن امنیت ، سلامت و ثبات آرامش جامعه تامین می شود.
وی در ادامه با اشاره به حمله تروریستی کفار کور دل و گروه های ترویستی در آئین رژه نیروهای مسلح اهواز که منجر به شهادت 25 تن و مجروح شدن 65 تن از هموطنانمان شد، اضافه کرد که سپاه پاسداران با شلیک موشک به پایگاه گروه ترویستی و تکفیر داعش ، جواب دندان شکنی به انان داد و در آینده نیز این کفار باید منتظر پاسخ های دیگر نظام اسلامی به این اقدام وحشیانه خود باشند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.