فرماندار شهرستان نمین گفت: پلیس هوشمندانه و مدبرانه و با جلب حداکثری مشارکت اجتماعی از ارزش های اسلامی پاسداری و حافظ آرامش مردم است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان نمین با پاسداشت تلاش های مجاهدانه و ایثارگونه پلیس در افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی و مبارزه با ناامنی ها گفت: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی در حوزه های مأموریتی نزد مردم داشته و برخوردار از محبوبیت اجتماعی است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با بهره مندی از دانش روز دنیا، تجهیزات مدرن و تعاملات هدفمند برون سازمانی نقش آفرینی مثبت دارد، افزود: پلیس هوشمندانه و مدبرانه و با جلب حداکثری مشارکت اجتماعی از ارزش های اسلامی پاسداری و حافظ آرامش مردم است.
فرماندار شهرستان نمین ضرورت ارزش گذاری به خدمات کارکنان صدیق و مخلص ناجا از سوی مردم و مسئولان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی یکی از افتخارات نظام اسلامی است.
در این دیدار سرهنگ حسن شریفی فرمانده انتظامی شهرستان نمین خدمت شایسته به مردم و جامعه را محور اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس با برخورداری از اعتماد عمومی متعهدانه و مسئولانه در سنگر تأمین نظم و امنیت گام برمی دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.