استان کردستان به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و مرزی بودن همواره بیشتر از سایر نقاط کشور درگیر توطئه ها و دسیسه های دشمنان بود و از این راه نیز خسارت فراوانی دیده است.
علاوه بر مرزی بودن، وجود اقوام و مذاهب مختلف در کردستان یکی دیگر از راه هایی است که دشمن خواسته از این طریق میان مردم استان نفوذ کرده و با سوء استفاده از این موضوع، میان مردم و نظام جدایی بیندازد.
هر چند توطئه ها و ترفندهای دشمنان همیشه و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و تاکنون هم بخاطر هوشیاری امام و رهبری و حضور مردم به نتیجه نرسیده اما آنان هیچگاه از نقشه های خود علیه نظام و انقلاب اسلامی دست نکشیده و بدنبال تفرقه افکنی میان مردم و نظام هستند.
این بار نیز با آغاز برخی ناآرامی ها در کشور، گروه های ضد انقلاب با شعارهایی پوچ و بی مایه و وعده هایی بی اساس به میدان آمدند و می خواستند به گونه ای به این ناآرامی ها دامن زده و مردم را در مقابل نظام و مسئولان قرار دهند.
دشمنان دوست نما با تمام توان و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی وارد میدان شدند و سعی کردند خود را حامی مردم ایران نشان دهند ولی باز هم با حضور گسترده مردم شکست خوردند.
یکی از اهداف دشمن در حمایت از نا آرامی های اخیر نفوذ، ایجاد تفرقه و نا امنی در استان های مرزی و کُردنشین از جمله کردستان بود.
گروه های معاند و ضد انقلاب به خیال خام خود این بار مسیر درستی را انتخاب کرده و مردم همیشه در صحنه و وفادار کردستان را با خود همراه می کنند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.
مردم با بصیرت کردستان این بار نیز همچون گذشته با عناصر ضد انقلاب همراه نشدند و اجازه ندادند از احساسات پاک شان دشمن سوء استفاده کند.
همین همراه نشدن مردم کردستان با عناصر ضد انقلاب سند وفاداری مردمان این دیار به نظام و آرمان های والای امام و رهبری است و دشمنان باید بدانند که مردم این منطقه همانند سایر نقاط کشور پایبند به نظام و انقلاب هستند و هیچگاه فریب وعده های توخالی آنان را نخواهند خورد.
اقشار مختلف مردم سنندج امروز دوشنبه با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر پاسخ منفی و دندان شکن به توطئه های دشمنان گفتند و بار دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رهبری و نظم و امنیت جامعه حمایت و پشتیبانی کردند.
**خبرنگار مرکز سنندج
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.