به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار ایوب سلیمانی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار شد اظهار داشت: پنج رکن مأموریتی نیروی انتظامی برقراری نظم، انضباط، آرامش، امنیت و پاسداری از ارزش های انقلاب است.
وی افزود: مقابله و مبارزه با تجاوز، سرقت، قاچاق کالا و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.
وی گفت: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از لحاظ جغرافیایی در نقطه حساسی واقع شده و معضلات خاص خود را دارد که با تلاش های فرماندهی استان، امروز شاهد کنترل انواع جرایم و تخلفات هستیم که این امر، باعث کمک ویژه به تهران بزرگ نیز می‌شود.
سلیمانی با بیان اینکه راهبرد نیروی انتظامی توسعه امنیت با مشارکت مردم است اظهار داشت: با کمک و حمایت های مردم مأموریت های خود را بهتر از گذشته انجام خواهیم داد.
وی به تشکیل دو فرماندهی مستقل ویژه شرق و غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: طی چند سال اخیر شاهد افزایش امنیت در این دو بخش از استان تهران هستیم و این امر رضایت مردمی را جلب و خدمات مطلوبتری را ارائه کرده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اولویت های کلی نیروی انتظامی کاهش سرقت، مبارزه با مواد مخدر، تلفات ناشی از تصادفات، قتل و آدم ربایی و صیانت از کارکنان برای حضور بدون دغدغه در ماموریت ها است.
وی افزود: فرماندهی شرق استان تهران در کشفیات سرقت رتبه اول کشور را دارد که نشان تلاش و مجاهدت پلیس در این استان است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.