به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار کیومرث عزیزی در این‌باره اظهار داشت: طی ۶ ماهه گذشته طرح‌های ضربتی دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان، کشف کالای قاچاق و انهدام باندهای مواد مخدر توسط پلیس استان اجرا شد که در این مدت ۳۰ درصد کشفیات افزایش یافته است.

وی همچنین کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر را نتیجه تلاش همکاران انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برشمرد و تصریح کرد : در این راستا چندین باند توزیع مواد مخدر متلاشی و ده‌ها معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه جرایم افراد دستگیر شده متنوع و در حوزه ناامنی و دیگر جرایم است گفت: پیامی که طرح مذکور برای همه مجرمان و خلافکاران دارد این است که بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و مجرمان را در هر کجایی که پنهان شوند، دستگیر و تحویل قانون می دهد.

 عزیزی در بخش دیگر با اشاره به بازگشایی مدارس و تاکید بر اینکه در تامین امنیت دانش آموزان مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد، افزود: پلیس جهت تامین و برقراری آسایش دانش‌آموزان در زمان باز شدن و یا تعطیلی مدارس حضور پررنگ‌تری در سطح شهرهای استان خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در زمینه روان سازی ترافیکی به جهت تردد آسان دانش آموزان اقدامات لازم توسط پلیس راهور و راه در سطح استان انجام شده و از این بابت نگرانی و دغدغه‌ای برای مردم عزیز استان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شرق استان با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت رصد و کنترل عبور و مرور دانش‌آموزان توسط پلیس، گفت: برای این منظور گشت‌های پلیس در قالب پاس‌های پیاده، خودرویی و موتوری در زمان‌های پرتردد افزایش می‌یابند.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.