به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت در این مراسم که روز شنبه در شهرک صنعتی خوارزمی برگزار شد اظهار داشت: راه‌اندازی فیبرنوری یکی از پروژه‌های گران‌قیمت مخابراتی محسوب میشود که اجرای آن به بودجه های کلان نیاز دارد ولی این پروژه به دست متخصصان داخلی و با بالاترین صرفه جویی ریالی در شهرک صنعتی خوارزمی اجرای و به بهره برداری رسیده است.
هادی تمهیدی افزود: در اجرای این پروژه مهم مخابراتی، برای نخستین بارعملیات کابل کشی و ایجاد شبکه دیتا به صورت کامل در کل یک شهرک صنعتی اجرایی شده و امکان بهره گیری کلیه کارخانه داران و واحدهای تجاری مستقر در این شهرک از خدمات متنوع زیرساخت فراهم شده است.
وی اظهار داشت: FTTH از به روزترین تکنولوژی‌های حوزه مخابرات است که به طور کامل در این شهرک صنعتی اجرای شده و زمینه ارتباط موثر صاحبان صنایع با بازارهای مصرف را فراهم کرده است.
وی گفت: شهرستان پاکدشت میزبان بیش از دو هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی و مناطق مختلف است که تلاش میشود مشکلات این واحدها شناسایی و با برگزاری مستمر ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید، رفع شود.
فرماندار پاکدشت تصریح کرد: امروز صاحبان صنایع مستقر در پاکدشت با وجود تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان نظام، به فعالیت های مشغول بوده و صاحبان صنایع با نگاهی امیدوار به آینده، به تولید و اشتغال مشغولند.
وی گفت: ایجاد شبکه برق شهرک صنعتی عباس آباد، انتقال آب سد ماملو به نیروگاه شهدای پاکدشت و شهرک صنعتی عباس آباد، رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده تولیدکنندگان و رفع مشکل ترافیکی در محدوده پل سیمان از جمله اقداماتی است که در طول سال گذشته انجام شده و زمینه را برای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی فراهم کرده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.