به گزارش ایرنا، در این کارخانه نخ های پلی استر پس از تابیده شدن، رنگ شده و به صورت دوک های نخ روانه بازار می شود.
این کارخانه ریسندگی و رنگرزی با سرمایه 30 میلیارد ریالی احداث شد و توان ایجاد اشتغال مستقیم برای 50 نفر را دارد.
علاوه بر این، عملیات احداث فاز دوم کارخانه رقیق کننده سیمان نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستان ورامین آغاز گردید.
فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت: از ابتدای امسال و در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رونق تولید، جلسات متعددی با صاحبان صنایع، مسئولان اقتصادی استان تهران و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران برگزار شد تا مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی احصاء شده و نسبت به رفع آن اقدام شود.
حسین کاغذلو افزود: مهمترین اصل در رونق بخشیدن به تولید، حمایت از تولید کنندگان و حفظ وضعیت اشتغال موجود است که این مهم با حضور مسئولان در محل واحدهای تولیدی و بررسی این مشکلات از نزدیک میسر می شود.
وی گفت: در بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، آن دسته از مشکلاتی که در شهرستان قابل رفع است با هماهنگی رؤسای دستگاه ها برطرف می شود و در صورت عدم توانایی، این مسائل در ستاد رفع موانع تولید استان مطرح می شود تا بهترین و قابل اجراترین تصمیم برای برون رفت از بن بست های تولید اتخاذ شود.
کاغذلو اظهار داشت: شهرستان ورامین از چهار شهرک های صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهرک صنعتی غیر دولتی شهدای خیرآباد برخوردار است که صدها واحد تولیدی در این مناطق مشغول به فعالیت مشغول می باشند.
وی عمده مشکلات واحدهای تولیدی نقدینگی و سرمایه در گردش اعلام کرد.
فرماندار ورامین با اشاره به برخی از مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه گفت : رفع مشکلات مربوط به برق، آب و گاز این شهرک که از زیرساخت های مهم توسعه فعالیت های تولیدی محسوب می شود طی ماه های اخیر در دستور کار فرمانداری ورامین قرار داشته است و به زودی با اجرای طرح افزایش ظرفیت گازرسانی به شهرک صنعتی سالاریه و رفع مشکلات برق و آب، این شهرک از شرایط مطلوب تری برای تولید برخوردار می شود.
شهرک صنعتی سالاریه در 20 کیلومتری جنوب ورامین و در حاشیه محور قم – گرمسار واقع شده است.
معافیت بخشی از شهرک صنعتی سالاریه از محدودیت شعاع120 کیلومتری، باعث رونق تولید در آن شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.