حجت الاسلام حسن مصلح روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاسیس نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، جهاد سازندگی، بنیاد مستضعفان و مسکن از جمله اقدام های مهم و تاثیرگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی در امر محرومیت زدایی در روزهای نخست پیروزی انقلاب بود.
وی تصریح کرد: هرچند هنوز مشکلاتی در برخی مناطق دیده می شود ولی امروز تمام روستاها و مناطق دورافتاده از نعمت آب، برق، گاز، جاده و آموزش برخوردار هستند.
مصلح اضافه کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی انتظار می رود براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق آرمانهای انقلاب عدالت اجتماعی محقق و همه قشرها از نعمت انقلاب بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکل اقتصادی در کشور از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، گفت: دشمن در 39 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درعرصه های نظامی و سیاسی ناکام مانده و امروز برای رسیدن به هدف خود از حربه جنگ اقتصادی استفاده می کند.
مصلح یادآورشد: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر با عنوان های مختلف جامعه را به اقتصاد مقاومتی دعوت کرده است.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است.
امام جمعه برازجان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی امسال رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید و کالای داخلی را مطرح کردند که می طلبد با خرید کالاهای داخلی و ایجاد رونق اقتصادی دشمن را در این عرصه شکست داد.
وی اضافه کرد: دشمن همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است که امروز و در عرصه جنگ اقتصادی نیز با همت مردم و مسئولان محکوم به شکست خواهد شد.
6047/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.