به گزارش ایرنا، سید سعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز جمعه بخش لواسانات افزود: تحریم‌ های سخت از سویی برای ملت ایران نعمت بود، زیرا الان جوانانی در بخش‌های مهم صنعتی و اقتصادی دست به ابتکار می‌ زنند و تحقیق و تولید در صنایع بزرگ و پیچیده دارند که تا پیش از این از خارج وارد می‌شد و این یک گام‌های اساسی رو به جلو است.

وی ضمن بیان اینکه برخی از متدین و خیرین حقیقی کارگاه‌های تولیدی برای جوانان ایجاد کرده و بازار و فروش آن را هم ایجاد کرده اند اظهار داشت: این یعنی فشار حداکثری آمریکا موجب مقاومت حداکثر ملت ایران شد و در نبرد بین فشار حداکثری و مقاومت حداکثری، همۀ نشانه‌های حکایت از آن دارد که مقاومت حداکثر ملت ایران آرام‌ آرام دارد به ثمر می‌رسد و طمع شیرین پیروزی را خواهد چشید.

خطیب جمعه لواسانات گفت: صدای مبارزه با فساد و عدالتخواهی از گوشه و کنار کشور بلند شده و قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد را در دستور کار خود قرار داد، مقابلۀ جدی و قانونی را با مفسدان اقتصادی شروع کرده و نسبت به فساد اداری و فساد درون خود قوۀ قضائیه و درون دولت حساسیت نشان داد.

امام جمعه لواسانات افزود: این حساسیت در کل نظام پراکنده شد، به‌ گونه‌ای که افرادی که احتمال هم نمی‌رفت، در معرض محاکمه قرار گیرند، محاکمه و محکوم شده‌اند. و این نشان می‌دهد که این اول کار است و جوانان انقلابی و مردم باید به کمک قوه قضائیه بیایند.

حجت الاسلام لواسانی ضمن تبریک هفتهٔ نیروی انتظامی به پرسنل سخت کوش و خدوم این مجموعه، اظهار داشت: رضایت خدا را در کارهایتان بجویید که خداوند به زندگی و اموالتان برکت می دهد، فرماندهٔ حقیقی کل قوا خداست پس به هیچ چیز دیگر توجه نکنید.

لواسان از امن ترین مناطق کشور است

به گزارش ایرنا، سرکلانتر یکم فاتب شمیرانات نیز در سخنرانی پیش از خطبه های این هفتهٔ نماز جمعه لواسانات ضمن تبریک هفتهٔ نیروی انتظامی اعلام کرد: لواسان از امن ترین و راهبردی ترین مناطق کشور محسوب می شود.

سرهنگ عباس مرادی افزود: اگر عملکردمان در کلانتری های لواسان، لتیان و فشم را طی یکسال گذشته بررسی کنیم، ناامنی که قابل توصیف باشد نداشتیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش فردی و عمومی، مبارزه با اراذل اوباش، سارقان، راهزنان، حاملان مواد مخدر و کالاهای ممنوعه وظیفهٔ خطیر و مهمی دارد.

سرکلانتر یکم فاتب شمیرانات گفت: در حوزه استحفاظی هیچ ناامنی قابل توضیح مانند سرقت های مسلحانه در طلافروشی ها و صرافی ها گزارش نشده است.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: با توجه به اهمیت شهر لواسان نیز رئیس پلیس پایتخت پلیس راهور لواسانات و رودبار قصران را در پاسگاه گردنه قوچک مستقل کرد تا بتوانند در روزهای آخر هفته، کنترل عبور و مرور خودروهای لوکس و تأمین امنیت اجتماعی منطقه عملکرد بهتری داشته باشند.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (تجریش)، لواسان، اوشان-فشم-میگون، شمشک- دربندسر دارای ۸ کلانتری با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت گستره شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.