به گزارش روزپنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی با قدردانی از تلاش مجموعه پلیس فاتب در راستای برقراری نظم و انضباط و امنیت و آرامش مردم، بیان داشت: اقدامات ارزشمندی که در طرح رعد انجام داده شد موجبات خرسندی، امنیت و آرامش را برای مردم عزیزمان و نا امنی،ترس، تشویش و نگرانی برای مخلان نظم و امنیت فراهم کرد.
وی با تاکید بر اینکه این طرح با حساسیت و جدیت باید تداوم داشته باشد، عنوان داشت: در حوزه راهنمایی و رانندگی اول مهر امسال بسیار خوب مدیریت شد به گونه ای که اقبال، توجه و قدردانی مسئولان، مردم و رسانه ها را به همراه داشت.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و حضور گسترده مردم در قالب هیات و تکایای عزاداری، اظهار داشت: انتظار دارم آنچه در توان دارید را در این ایام برای خدمت به عزاداران حسینی به کار بگیرید.
این مقام ارشد انتطامی با تاکید بر لزوم خدمتی صادقانه و جهادی و برخورد با نیرو های سست عنصر و سهل انگار، بیان داشت: باید روحیه خدمتگزاری بی منت، صادقانه و ایثارگرانه به مردم را بیش از پیش در خود تقویت کنیم .
وی افزود: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات و مصائب آنان عبادت بزرگی است که باید قدر لحظه لحظه آن را با خدمت رسانی سریع، دقیق و صادقانه به مردم بدانید.
سرداررحیمی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، عنوان داشت: انتظار دارم آنچه در توان دارید را در آن ایام برای خدمت به عزاداران حسینی به کار بگیرید.
رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: ما برای پاسداری از آرمان های امام راحل و خون شهیدان و برای استقرار نظم و امنیت و آرامش مردم و برخورد با ظالمان آمده ایم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/343/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.