به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی روز شنبه در جمع روسای کلانتری ها تأکید کرد: عزت و اقتدار امروز ما مدیون مجاهدت های امام راحل است که به ما ارزانی داشتند.
وی اظهارکرد: ما در راه دفاع از ارزش های دین مبین اسلام، تا آخر ایستاده و در این مسیر، تحت زعامت و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا تا پای جان ایستاده ایم.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره بر روی حق و حقیقت و آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی (ص) پا فشاری کرده است، عنوان کرد: دشمنی های ابر قدرت های شرق و غرب با انقلاب اسلامی ما، به واسطه حقانیت و پس زدن دست اجانب از حریم و سرمایه های کشورمان و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان دنیاست.
وی گفت: ما پاسدار دین و ارزش ها هستیم و باید مجاهدانه و با توانی مضاعف به عنوان خادمان مردم انجام وظیفه کنیم.
سردار رحیمی تأکید کرد: امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز نیروی انتظامی پرچمدار این مسئولیت مهم است و باید به بهترین شکل ممکن از جان، مال و ناموس مردم حمایت و پاسداری کنیم.
وی خطاب به روسای کلانتری های تهران بزرگ اظهار داشت: با باور و اعتقاد کارهایتان را انجام دهید و بدانید که تأمین امنیت و آرامش مردم از بزرگترین عبادت هاست و اگر با اعتقاد برای خدا خدمت کنید هر لحظه خدمت شما عبادت خواهد بود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.