به گزارش ایرنا آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان با اشاره به سخنان مهم رهبری در جمع فرماندهان نظامی اظهار داشت: رهبری اعلام فرمودند که سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده، ملت ایران در برابر نظام سلطه تسلیم نشد و این سیاست آمریکا ناکارآمد بوده است.

وی افزود: دولت آمریکا در مقابل ملت ایران شکست خورده و احساس ذلت و خواری می کند و رییس جمهور این کشور نیز شکست را پذیرفت و درخواست مذاکره و عکس یادگاری با سران جمهوری اسلامی کرد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به سفر رییس جمهوری به نیویورک و سخنرانی وی در مجمع سازمان ملل ادامه داد: متن سخنرانی دکتر روحانی دارای نقاط قوت و این سفر نیز فرصتی برای بازگو کردن دیدگاه جمهوری اسلامی بوده و مذاکره با آمریکا را نفی کرده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در این سفر اتفاقات ناخوشایندی رخ داد تصریح کرد:‌ تاخیر در صدور ویزا برای رییس جمهور، محدود ساختن تیم ایرانی، بیانیه صادر کردن سه کشور و پس از آن دیدار با رییس جمهور و عدم اجازه ملاقات از یک عضو ایرانی در بیمارستان از موارد نامطلوب این سفر بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی باید تدابیری اتخاذ نماید تا این اقدامات از این پس صورت نگیرد و سفرهای آتی در شان  جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به عملیات گسترده انصارالله یمن علیه آل سعود گفت: این عملیات ها با فاصله کوتاه از حمله به آرامکو انجام شده و توانسته موازنه قدرت و معادله جنگ را در منطقه تغییر دهد.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: یمن، ائتلاف سعودی را به شکست واداشته و به دنیا ثابت می کند که نیروی ایمان در اوج تحریم، فقر و بمباران ایستادگی کرده و دشمن تا دندان مسلح را شکست می دهد.

وی همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: این نهاد در راستای تامین نظم و امنیت تاکنون ۱۳هزار شهید و ۲۲هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و با حضور در عرصه های گوناگون  و با اعتماد عمومی و پشتوانه مردم، خدمت می‌کند.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.