بهمن حسن بیگی روز پنجشنبه در حاشیه گشت تعزیرات که با حضور کارشناسان اداره استاندارد و نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در محل کمربندی بومهن برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارشاتی که مبنی بر  تخلفات عدیده در سطح شهرستان به ما رسیده، گشت مشترک تعزیرات حکومتی برای بررسی جایگاه‌های مواد سوختی، هایپرمارکت‌ها، سوپر مارکت‌ها و اغذیه فروشی‌ها را در سطح منطقه برگزار کردیم.

وی با اشاره به نتیجه گشت تعزیرات حکومتی، خاطر نشان کرد: افزود: جایگاه عرضه مواد سوختی واقع در کمربندی شهر بومهن بر اساس بررسی و نظر کارشناسان، تخلفی نداشت.

رئیس تعزیرات شرق استان تهران با اشاره به ضبط کالاهای هایپرمارکت مجاور جایگاه عرضه سوخت، اظهار داشت: بسیاری از سوپرمارکت‌ها مواد غذایی را به صورت قاچاق و بدون برچسب بهداشت به مشتریان عرضه می‌کنند که برخلاف قانون است.

حسن بیگی گفت: در این فروشگاه مقادیر زیادی از کالاهای قاچاق ضبط و به نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت جهت تشکیل پرونده تحویل داده شد.

وی با بیان موارد تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت خاطر نشان کرد: فروش مکمل های سوخت، گران فروشی، کم فروشی از جمله موارد تخلف در مکان‌های یاد شده است.

رئیس اداره تعزیرات شرق استان تهران تاکید کرد: شهروندان گزارش و یا موارد تخلف رابه سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت که به طور شبانه روزی فعال هستند، اطلاع بدهند تا با حضور مسئولان نظارتی بررسی و نتیجه بر اساس کد پیگیری به آنها اطلاع داده شود.

حسن بیگی افزود: کسانی که عرضه کننده مواد سوختی هستند اگر  با عرضه خارج از شبکه تخلف کنند و یا با کالاهایی نظیر دارو،  آرد و سوخت تجارت کنند درچارچوب مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد قانونی می شود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.