به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: در حوزه موادمخدر چهار هزار و ۵۹۵ نفر در این رابطه دستگیر و سه هزار و ۹۵۰ نفر معتاد جمع آوری و تحویل کمپ اخوان و کمپ های ماده ۱۵ شدند.

وی افزود: در همین مدت در حوزه سرقت،  ۱۶ درصد افزایش دستگیری سارقان و در حوزه کالای قاچاق ۵۵۸ نفر دستگیر و کشف کالای قاچاق به ارزش ۸۷۹ میلیارد ریال را شاهد بودیم.

وی به اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها با قدرت در کلیه شهرستان های غرب استان تهران انجام می شود، که ۴۳۰ طرح مختلف برای ارتقاء امنیت عمومی در طول ۶ ماه گذشته انجام گرفته است. گفت: همه شهروندان باید بدانند که چه اقداماتی در حوزه امنیت برای آنها انجام گرفته است.

وی گفت: ۸۵۵ هزار و ۸۵۹ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش نشان می دهد که این امر نشانگر اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی تصادف ها گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار تصادف اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.