سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: طی سال جاری 315 کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش ماموران این انتظامی در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی گفت: در این مدت یکهزار و 185 نفر سوداگر مرگ اعم از معتاد و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی با بیان اینکه دستگیری معتادان نیز امسال هفت درصد افزایش یافته است، بیان کرد: در این مدت 15 طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی میاندوآب، برپایی کلاس های آموزشی در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس را از جمله اقدامات پیشگیرانه این انتظامی در طول سال جاری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
میاندوآب یکی از محل های مهم گذر انواع کالاهای قاچاق و مواد مخدر از مناطق مرزی به استان های عمقی کشور به شمار می رود.
این شهرستان در 155 کیلومتری مرکز استان واقع شده است و در مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان قرار دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.