به گزارش ایرنا از دماوند، شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است که دارای بیش از یکصد هزار جمعیت می باشد و از ۵ شهر دماوند، رودهن، ابسرد، کیلاون و آبعلی و دو بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده است.

یکی از نیازهای ضروری شهروندان در هر منطقه ای استفاده از خدمات دفاتر پلیس +۱۰ است چرا که پاسخگوی نیازهای همچون خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی، خدمات اینترنتی وظیفه عمومی، تعویض کارت پایان خدمت و معافیت، صدور المثنی کارت پایان خدمت و معافیت، تعویض و تمدید گواهینامه، پیگیری کارت سوخت و صدور المثنی، صدور و تمدید گذرنامه، صدور وضعیت خلافی خودرو و ... است.

در گذشته شهرستان دماوند دارای دو دفتر پلیس+۱۰ بود که در دو بخش مرکزی به مرکزیت شهر دماوند و بخش رودهن به مرکزیت شهر رودهن خدمات ارائه می کردند اما اواخر شهریور ماه، یکی از دفاتر در بخش مرکزی به مرکزیت شهر دماوند تعطیل شد.

شاهرخ جهانشاهی، معاون سیاسی و انتظامی شهرستان دماوند علت تعطیلی آن را مشکلات مالی و دیگر مشکلات شخصی برای فرد دارای مجوز دانست و گفت: این دفاتر توسط اشخاص حقیقی راه اندازی می شود و تمام هزینه ها و مدیریت امور این دفتر با شخص خواهد بود که در شهر دماوند به دلیل عدم توانایی، تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهروندان دماوندی نیازمند این خدمات هستند و برای تردد به شهر رودهن با مشکل مواجه می باشند، افزود: با تعطیلی این دفتر در شهر دماوند، طی هماهنگی های لازم هم اکنون دفتر پلیس+۱۰ شهر رودهن آماده خدمات رسانی است و مقرر شده تا زمان استقرار فرد جدید دارای مجوز، با افزایش ساعت و نیروی کاری، خدمات لازم را به شهروندان شهرستان ارائه کند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند افزود: تعدادی در دماوند متقاضی دریافت مجوز هستند اما پروسه دریافت و واگذاری مجوز آن زمان بر است که مقرر شده با همکاری نیروی انتظامی فرآیند اداری آن تسهیل و این مهم با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: با وجود تعطیلی دفتر دماوند، خوشبختانه با در پیش بودن ایام اربعین حسینی، هیچگونه مشکلی برای ارائه خدمات در دفتر شهر رودهن وجود ندارد و تنها مشکل، تردد شهروندان است که با تسریع در فعالیت دفتری دیگر، این مهم نیز حل خواهد شد.

تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.