به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد تواهن یکشنبه در مراسم معارفه کوروش گلریز به عنوان شهردار پردیس طی سخنانی با اشاره به هدایت شهر پردیس بدون شورا در دوره چهارم گفت: پردیس در دوره چهارم بدون شورا توسط 2 مدیرکل دفتر فنی و شهری که از کلیدی ترین مدیریت های استانداری تهران در انجام امور شهرداری ها هستند و فرماندار به عنوان نماینده حاکمیت و 2 مشاور در شورای مشورتی امور شهری، وظایف شورای شهر پردیس را انجام می دادند.
وی افزود: مواردی که لازمه کار و پیشرفت شهرداری پردیس بود، در تخصص های این شورا به منظور پیشرفت شهرداری رعایت شد، هیچ کدام از این افراد در شهر پردیس کوچک ترین منافع و اقوامی نداشتند و تنها به انجام وظیفه فکر می کردند، به نظر می رسد، اگر در شورای فعلی نیز 2 شاخص تخصص و عدم منافع شخصی پیش گرفته شود، شاهد تداوم موفقیت خواهیم بود.
معاون فنی و عمرانی استاندار تهران با اشاره به جدید بودن پردیس در استان تهران عنوان کرد: پردیس از شهرهای مدرن کشور است و در این شهر آثاری از عدم رعایت اصول شهرسازی نخواهید دید.

*پردیس به یکی از شهرهای زیبای کشور تبدیل می‌شود
مرتضی حیدری فرماندار پردیس نیز در این مراسم گفت: اجرای مناسب مسکن مهر، پردیس را به یکی از شهرهای زیبای کشور تبدیل می‌کند.
وی افزود: یکی از وظایف بسیار مهم شورا انتخاب شهردار است و بیش از 80 درصد آینده شهر، نوع زندگی در شهر، ایجاد طراوت و شادابی و مقوله‌های فرهنگی در شهر و نیز ایجاد عدالت در خدمات رسانی در محلات مختلف شهر بر عهده شورا است.
فرماندار پردیس خواستار ارتقا درجه مقبولیت شهرداری در بین مردم شد و گفت: شهردار منتخب از بدنه شهرداری است پردیس ویژگی‌های استثنایی دارد و درگیر بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور (مسکن مهر) هستیم که کمک مسئولان استانی را نیز می طلبد.
حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس، احمد تواهن معاون استاندار تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس، شهرداران و اعضای شورای شهر شرق استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.
شهرستان پردیس با 138 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران واقع شده و از شرق با دماوند و از غرب با تهران مرز مشترک دارد.

تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.