به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، وی در سی‌ و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در محل وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: افتخار من این است که شروع خدماتم با مهندسی جنگ جهاد سازندگی بوده است؛ زمانی‌ که با گُردان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد آذربایجان شرقی در گیلانغرب همکاری می‌کردم.

حناچی با اشاره به اینکه در مهندسی جنگ جهاد، غیرممکن‌ها ممکن می‌شد گفت: نمونه بارز این واقعیت پل خیبر بود که به طول ۱۴ کیلومتر روی آب و بدون پایه نصب شد؛ همه کارخانه‌ها برای این کار به کمک ما آمدند و افتخار داشتم در مراحل نصب آن‌ در کنار برادران جهادگر حضور داشته باشم.

شهردار تهران اظهارداشت: قبل از آن پلی به طول ۲ کیلومتر در جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی نصب شده بود که در دانشگاه‌های جنگ تدریس می‌شد؛ جهادگران ما با احداث پل خیبر بودند که این رکورد را شکستند.

حناچی افزود: جهادگران با احداث زنجیره بیمارستان‌های صحرایی رکورد زمانی جراحت تا اولین اتاق عمل را که تا قبل از آن مربوط به جنگ ویتنام بود شکستند؛ این خدمات و افتخارات براساس روحیه جهادی و اعتماد به‌نفس و خودباوری‌ بود که امام‌ خمینی(ره) و شهدای والامقام به ما یاد دادند.

وی تصریح کرد: خودباوری مبنای انجام کارها بود؛ راه‌ها با دست‌های خالی پیدا می‌شد و هیچ‌چیز غیرممکن نبود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس باوجود تمامی سختی‌ها و مشکلات باید چراغ راه آینده باشد و تشریح وجوه مثبت آن برای آینده کشور و استمرار انقلاب اسلامی لازم است.

تهرام/۸۱۳۸/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.