سرهنگ محمد حسن سلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون ۱۱۵ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله بررسی مجاهدت‌های آزادگان استان سمنان به چاپ رسید که این رویکرد ارزشی براساس هدفگذاری‌های انجام شده در سال ۹۸  هم ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه ۳۸ عنوان کتاب دفاع مقدس استان سمنان در سال ۹۷ چاپ شد، گفت: برای سال جاری چاپ ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به منظور بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس و خاطره‌های رزمندگان در دست اقدام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان در جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با این اداره کل همکاری مطلوبی در سال گذشته داشتند.

سلامی با بیان اینکه سمنان در چاپ کتاب‌های دفاع مقدس در کشور پیشرو است، گفت: با همراهی نویسندگان استان و تامین اعتبار برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و ارزشی رزمندگان سمنان به نوجوانان و جوانان تلاش می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: اعتبارهای این اداره کل برای اجرای طرح‌های فرهنگی و بیان دستاوردهای انقلاب ناچیز است، اما با هم‌افزایی مسئولان و نویسندگان برجسته استان برای چاپ ده‌ها جلد کتاب دفاع مقدس در استان تلاش می شود.

استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.