سید حمید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه تقریبا از سال ۹۳ کلید خورد که به دلیل بروز مشکل در شهرداری در بخش تملک و کمبود بودجه متوقف شده بود.

وی افزود: این پروژه در شرق منطقه یک تهران ( واقع در شمال پایتخت)‌ اتصالی از انتهای آجودانیه را به بزرگراه امام علی (ع) شمال و بلوار اوشان ایجاد می کند که در تسهیل دسترسی شهروندان بسیار موثر است.

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: این پروژه اینک سه معارض دارد که در ۶ ماه گذشته جلسات متعددی با آنها داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: این پروژه از خیابان ۳۵ متری افتخاری تا عرشه یعنی قبل از اتصال به بزرگراه امام علی (ع) جنوب یک معارض دارد که حاضر به واگذاری نیست و باید از راهکارهای قانونی موجود استفاده کنیم؛ تلاش داریم در سال ۹۸ بلوار افتخاری به امام علی (ع) جنوب راه اندازی شود.

موسوی خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه بعد از عرشه به بزرگراه امام علی (ع) شمال و بلوار اوشان است که پس از اتصال خیابان ۳۵ متری افتخاری عملیات اجرایی آن از سر گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: به دلیل عملیات عمرانی انجام شده طی چند سال گذشته در محدوده این پروژه تقریبا ۲ هزار کامیون خاک و نخاله در حاشیه این پروژه و در جنب بلوار اوشان دپو (جمع)‌شده بود که عملیات انتقال آن شروع شده و فکر می‌کنم حداکثر تا یک ماه آینده ادامه داشته باشد.

شهردار منطقه یک تهران تاکید کرد: امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت تا عرشه این محدوده در نظر گرفتیم.

به گفته وی، هنگام طراحی پروژه در سال های گذشته فکری برای معارضان پروژه نشده بود و بیش از ۲ سال اجرای آن متوقف ماند.

پروژه اتصال خیابان ۳۵ متری افتخاری به بزرگراه امام علی (ع) در شرق منطقه یک تهران واقع شده است.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.