محسن پور سیدآقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیگر برای طرح ترافیک از هیچکس ثبت نام نمی کنیم و شهروندان در هر ساعت شبانه روز می توانند با مراجعه به سایت my.tehran.ir نسبت به ثبت نام و شارژ حساب کاربری خود برای تردد در محدوده های مرکزی شهر اقدام کنند.
وی در خصوص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران نیز گفت که این قشر نیز باید به سامانه مذکور مراجعه و روند اخذ طرح را به مانند امسال طی کنند.
به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت امسال اجرایی شد و در این طرح دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه(غیر از ایام پایان سال)، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.
براساس طرح زوج و فرد تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود است.
همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و 17 شهریور است.
تهرام/9343/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.