به گزارش روز یکشنبه ایرنا از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "حسین رحیمی" در جلسه ای با روسای پلیس های تخصصی با تاکید بر اینکه محرم به خصوص دهه اول و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مغتنمی است که باید به نحو مقتضی از برکات و ثمرات این ایام استفاده کرد و به عزاداران حسینی از صمیم جان خدمت رسانی کنیم، بیان داشت : امروزه پلیس از سرمایه اجتماعی قابل قبولی در سطح جامعه برخوردار است و باید تلاش کنیم که این سرمایه و اعتماد اجتماعی را با خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع تر افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی نظام و انقلاب هستند و باید اعتماد، اطمینان و باورشان را با خدمت رسانی شایسته افزایش دهیم، ادامه داد: فرصت محرم از جمله مهمترین و مغتنم ترین فرصتهایی است که میتوانیم با حضوری پر رنگ و مؤثر، اعتماد و اطمینان مردم نسبت به پلیس را ارتقاء بخشیم.

رییس پلیس پایتخت گفت: باید از عاشورا عبرت گرفت حادثه عاشورا در تاریخ جریان دارد و این اتفاق در اعصار و دوره های مختلف به شکلهای گوناگون حادث میشود از این رو باید مواظب باشیم که در خط ولایت باشیم وگرنه یزیدی خواهیم شد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه نظم و امنیت عزاداران حسینی باید به نحو احسنت و مطلوب تامین شود افزود: خدمت به عزاداران و ارادتمندان امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که باید با خدمت شایسته و مناسب این فرصت را غنیمت بشماریم.

تهرام/۳۰۳۶//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.