به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز پنجشنبه در نشست با اعضای گردان امام‌حسین (ع) اردکان افزود: هر شهروندی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارد، بسیجی است.
وی اظهار داشت: آرامش و امنیت کشور مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان، رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی کشور است و نباید مفهوم بسیج را منحصر به گروه یا دسته خاصی کرد.
فرماندار اردکان در تشریح این موضوع بیان داشت: وقتی امام (‌ره) از تشکیل ارتش 20 میلیونی سخن گفتند، د رواقع منظور و هدف، جلب و مشارکت‌دهی آحاد مردم در این حوزه و ساماندهی آنان در شاخه‌های مختلف اقتصادی، علمی، خدمت‌رسانی به محرومان و... بود.
مقیمی با بیان اینکه استفاده ابزاری از عناوین مقدسی مانند بسیج، حرکتی مذموم است، ادامه داد: حرمت نمادهای بسیج و جان‌فشانی‌های رزمندگان و شهدا باید در جامعه حفظ شود.
وی ، بسیج را متعلق به همه مردم دانست و گفت: ماندگاری نظام در گرو مردم و همراهی آنان است و توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی آفت کار در حوزه‌های مقدسی مانند بسیج است.
رئیس شورای تامین شهرستان، گردان امام‌حسین (ع) اردکان را از گردان‌های خوش‌نام و فعال برشمرد و افزود: نیروهای بسیجی مخلص، بخش مهمی از بار تأمین امنیت شهرستان را به دوش می‌کشند.
در ادامه این نشست، محمدحسین کمالی فرمانده گردان امام‌حسین (ع) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده پرداخت و در پایان، با اهدای لوح و هدایایی از تلاش‌های اعضای این گردان قدردانی شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.