به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام، امیر احمری‌نژاد اظهارداشت: پذیرش در سه رشته حقوق، مهندسی صنایع و صنایع غذایی با آزمون و در ۱۱ رشته بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

وی رشته‌های مکانیزاسیون ماشین‌های کشاورزی در مقطع کاردانی پیوسته، چهار رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته با عناوین مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، هنرهای تجسمی نقاشی و مهندسی اجرایی عمران و ۶ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته با عنوان‌های علوم ارتباطات اجتماعی، مدیریت امور بانکی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مطالعات خانواده، مهندسی خط و سازه‌های ریلی را از دیگر رشته‌ها عنوان کرد.

احمری‌نژاد افزود: با احتساب این رشته‌ها تعداد رشته‌های دایر در این واحد دانشگاهی به بیش از ۲۳۵ رشته تحصیلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه اخذ تمام این رشته‌ها متناسب با نیاز دانشجویان و دانش‌پژوهان متقاضی ادامه تحصیل انجام شده است، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این دانشگاه، دسترسی آسان، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، همواره تلاش شده تا با اخذ مجوز رشته‌های مورد تقاضای دانشجویان، راه برای ادامه تحصیل در رشته‌های مورد علاقه آنان هموار شود.

دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) دارای ۲۸ هزار دانشجو در ۱۸۳ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.