مسعود لشگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان های قم و البرز در بخش‌های پسران و  دختران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی بیش از ۶۳۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰وزن شرکت داشتند، گفت: در بخش پسران استان‌های مازندان، البرز و تهران و در بخش دختران نیز تهران البرز و مازندان توانستند جایگاه اول تا سوم این رویداد ورزشی را بدست آورند.

دبیر هیات تکواندو استان تهران با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد ورزشی در جهت آموزش بیشتر به اردوهای آمادگی دعوت خواهند شد تصریح کرد: در این رابطه اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تهران در نظر دارد تا برنامه مدونی برای حمایت از این استعدادها داشته باشد.

لشگری به اختتامیه ششمین دوره مسابقات خردسالان پسر استان تهران پرداخت و افزود: در این مسابقات ۱۵۱ ورزشکار در قالب هشت تیم شرکت داشتند که تیم های هیات تکواندو استان تهران، بهین آور و منتظران جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

براین اساس دومین دوره استعدادهای برتر کشور در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال با شرکت ۷۶۰هزار دختر و پسر از ۳۰ممرداد ماه تا پایان شهریور ماه در سطح ۱۹ استان ادامه خواهد داشت.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.