ورزش قم در هفته گذشته شاهد سفر ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به این استان و برنامه‌های فشرده وی بود. دیدار با استاندار قم،‌ افتتاح طرح‌های حوزه ورزش و جوانان، بازدید از مجموعه ورزشی نیمه ساخته پردیسان و درنهایت نشست صمیمی با اعضای ستادی، مسئولان هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله برنامه‌های معاون وزیر ورزش بود.

در هفته‌ای که ۲ طرح حوزه ورزش و جوانان در قم به بهره‌برداری رسید،‌ جوجیتسوکاران قم با ۶ مدال در المپیاد استعدادهای برتر ایران درخشیدند،‌ همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» برگزار شد، قم قهرمان جودو جام ولایت و بر فعال‌سازی مجدد احداث مجموعه ورزشی پردیسان قم تاکید شد.

۲ طرح حوزه ورزش و جوانان در قم به بهره‌برداری رسید

دو طرح ورزشی بااعتبار ۲۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم‌زمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در قم به بهره‌برداری رسید.

خانه جوانان بخش کهک و همچنین تکمیل محوطه‌سازی و افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد ازجمله طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در قم به بهره‌برداری رسید.

برخی منابع برای توسعه ورزش قم اختصاص می‌یابد

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان هفته گذشته در دیدار با استاندار قم، گفت: قم نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که برخی منابع برای توسعه ورزش استان اختصاص می‌یابد. علاوه براعتبارات ملی، تشریک‌مساعی میان دستگاه‌های مختلف استان به‌منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی بسیار ضروری است که باید این موضوع در دستور کار مسئولان باشد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این دیدار با تاکید بر توسعه متوازن اماکن ورزشی گفت: متاسفانه فضاهای ورزشی در قم به‌صورت متوازن توزیع نشده است که برای توسعه ورزش استان نیازمند پشتیبانی و حمایت در سطح کلان هستیم. حمایت از توسعه ورزش همگانی، آمادگی برای برگزاری مسابقات چندجانبه و میزبانی از رویدادهای ملی ورزشی در دستور کار استان است و در تلاش هستیم تا از رویدادهای ملی به نحو شایسته‌ای میزبانی کنیم.

رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز با تاکید بر ضرورت افزایش فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم گفت: هم‌اکنون ۲ فضای اختصاصی بانوان در استان وجود دارد که با توجه به شرایط خاص آن توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان بسیار ضروری است.

فعال‌سازی مجدد احداث مجموعه ورزشی پردیسان قم ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان قم، در نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اعضای ستادی، مسئولان هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد قم،با تاکید بر ضرورت فعال‌سازی مجدد احداث مجموعه ورزشی ۴ هزار و ۵۰۰ نفره پردیسان گفت: این طرح با پیشرفت ۴۸ درصد بنا به دلیل نبود اعتبارات در سه سال گذشته متوقف‌شده است.

وی بابیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سازمان نگهداری اماکن ورزش کشور برای مجموعه ورزشی پردیسان تامین شده است، اظهار داشت: مناقصه جدید برای واگذاری این مجموعه در حال انجام است که با نهایی شدن این مناقصه، روند احداث آن به‌زودی آغاز می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» در قم برگزار شد

همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» هم‌زمان با هفته دولت و به همت شرکت آب و فاضلاب و همکاری اداره کل ورزش و جوانان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این همایش، ضمن گرامیداشت هفته دولت، بر ضرورت مصرف بهینه آب تأکید کردند.

قم قهرمان جودو جام ولایت شد

تیم منتخب هیأت‌ جودو، جوجیتسو و دفاع شخصی استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های جودو جام ولایت را کسب کرد. مسابقات جودو گرامیداشت دهه‌ امامت و ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور جودوکاران رده سنی جوانان به میزبانی آکادمی جودو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و در آن جودوکارانی از قم، مرکزی، البرز و شهرری به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

درخشش جوجیتسوکاران قم با ۶ مدال المپیاد استعدادهای برتر ایران

جوجیتسوکاران استان قم با کسب ۶ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز در پیکارهای جوجیتسو دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران درخشیدند.

یکی از تیم‌های اعزامی ورزش قم به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در تابستان سال ۱۳۹۸ تیم رشته جوجیتسو بود که برای این منظور راهی استان گلستان شد و در مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان برای کسب رتبه‌های برتر با حریفان خود رقابت کرد.

مسابقات جوجیتسو دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور ۲۰۸ شرکت‌کننده از ۱۶ استان در سه استایل فایت، نه‌وازا و کاتای نمایشی و کلاسیک به انجام رسید و جوجیتسوکاران قم درمجموع یک طلا، سه نقره و دو برنز به ارمغان آوردند.

پایان تکواندو نونهالان ایران در قم

پیکارهای تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ایران با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر و انتخاب قم به‌عنوان تیم نمونه اخلاق به کار خود پایان داد.

این مسابقات که با حضور حدود ۳۰۰ تکواندوکار از ۳۱ استان به مدت ۲روز در شهر مقدس قم به انجام رسید در اوزان اول تا دهم با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید، ضمن اینکه تیم‌های البرز و تهران در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند و قم تیم نمونه اخلاق شد.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.