مدیرکل ورزش و جوانان قم، در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: خانه جوانان بخش کهک و همچنین تکمیل محوطه سازی و افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد از جمله طرح هایی است که امروز به مناسبت هفته دولت در قم به بهره برداری رسید.

رسول منعم افزود: روند احداث ۲ باب خانه جوانان در بخش های کهک و خلجستان، از سال۹۷ آغاز شد که اعتبار هر یک از این دو طرح ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی، توسعه خانه جوانان در شهرهای استان را از جمله اولویت های این اداره کل دانست و ادامه داد: خانه جوانان کهک در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۵ متر مربع در شهر کهک از جمله طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید ضمن اینکه خانه جوانان شهر دستجرد بخش سلفچگان قم نیز در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منعم با اشاره به تکمیل محوطه سازی و افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد بیان کرد: این طرح با مساحت زیربنای ورزشی ۱۴۰۰ مترمربع چمن مصنوعی، ۶۰ مترمربع رختکن و بیش از هشت هزار مترمربع محوطه و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های ورزشی است که به مناسبت هفته دولت در قم به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: علاوه بر خانه جوانان شهر دستجرد، سالن سرپوشیده سوده با زیربنای ۹۰۰ مترمربع از دیگر طرح هایی است که به مناسبت هفته دولت در روزهای آینده در قم به بهره برداری می رسد.

منعم ادامه داد: سالن سوده واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی از محل ماده ۲۷ قانون الحاقی احداث و آماده بهره برداری است.

دیدار با استاندار قم، حضور در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان، بازدید از مجموعه ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان و همچنین افتاح ۳ طرح ورزشی از جمله برنامه های ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در قم است.

استان قم دارای یک شهرستان و پنج بخش کهک، جعفریه، خلجستان، سلفچگان و مرکزی است.بخش کهک در جنوب این استان قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کهک و فردو و ۱۸ روستا است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.