سعید آمده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار،مربی و سرپرست از سراسر کشور از ۱۴ تا ۱۸ مرداد به میزبانی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: نتایج درخشان تیم استان قم در مسابقات لیفت بالوازم قهرمانی باشگاه های کشور حاکی از شروع روزهای خوب برای پاورلیفتینگ استان قم است.

وی افزود: در این مسابقات تیم قم بیش از ۲۰ مدال رنگارنگ در رده های سنی مختلف کسب کرد و در سطح تیمی نیز استان قم توانست مقام نایب قهرمانی در رده سنی جوانان، نایب قهرمانی در رده سنی پیشکسوتان و مقام سوم تیمی رده سنی بزرگسالان را کسب نماید.

آمده اظهار داشت: این دوره از مسابقات یکی از باکیفیت ترین مسابقات لیفت قهرمانی باشگاه های کشور که با همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان قم در شرایط بسیار مطلوب برگزار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قم با تقدیر از نگاه باز و همکاری های بی دریغ اداره کل ورزش و جوانان در حمایت و پشتیبانی از این مسابقات،‌ادامه داد: این مسابقات مانند تمام مسابقات ملی و بین المللی در سالن همایش فرهنگسرای جوان برگزار و این امر موجب شد تا تمام ورزشکاران حاضر در این رقابت ها و مسئولان فدراسیون از سطح کیفیت بالای میزبانی رضایت داشته باشند.

هم اکنون بیش از ۴۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته ذیل هیات بدنسازی و پرورش اندام مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.