به گزارش ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه روز شنبه در گردهمایی دبیران و اعضای شوراهای نماز و امر به معروف و نهی از منکر در محل بوستان گفت‌وگو افزود: یکی از برنامه‌های ما این است که صدای اذان در شهر تهران بیشتر از پیش به گوش برسد.

وی اضافه کرد:‌ برخی گردشگران خارجی که به تهران آمده‌اند تعجب می‌کنند که چرا صدای اذان در این شهر مانند شهرهای مسلمان دیگر پخش نمی‌شود.

جوادی‌یگانه ایمن‌سازی، مناسب‌سازی و نورپردازی هیات‌ها را یکی دیگر از وظایف شهرداری تهران برشمرد و گفت: شهرداری خود را رقیب مسجد و هیات نمی‌داند بلکه اعتقاد ما این است که این نهاد یکی از موفق‌ترین نهادهای اجتماعی در ایران است و بر همین اساس تلاش می‌کنیم خدمات‌رسانی به آنها را افزایش دهیم.

در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در سخنانی بر ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید و خاطرنشان‌کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین وظایف انسانی و دینی است؛ شاید روح دین و حقیقت آموزه‌های وحیانی را بتوان در این اصل خلاصه کرد. 
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خود یک معروف و مهم‌ترین معروفی است که در این قرون تحقق یافته است، لذا منکرهای عالم مقابل او هستند. 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز اربعین قدرت تشیع و بسیج جامعه اسلامی حول امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

تهرام/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.