به گزارش ایرنا، این بازارچه روستایی ۳۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی، گل و گیاه، پوشاک و محصولات خوراکی تولید شده در روستاهای ری دارد که به جوانان روستایی جویای کار و زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان واگذار شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان ری در این مراسم گفت: بازارچه روستایی(درختی) با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید ایجاد شده که در آن حداقل ۳۰ نفر از افراد جویای کار روستاهای شهرستان ری به صورت مستقیم صاحب شغل شده‌اند.

فاطمه فکوریان با بیان اینکه این نمایشگاه تا آذر ماه برپا خواهد بود، افزود: بسیاری از تولیدات روستاییان از قبیل صنایع دستی، پوشاک محلی، غذاهای سنتی در این بازارچه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های روستایی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات روستاییانی است که برای فروش محصولات خود در بازارهای هدف با مشکل روبرو هستند.

فکوریان یادآور شد: واگذاری غرفه‌های رایگان به جوانان جویای کار و زنان سرپرست خانوار می تواند کمک شایانی به رونق کسب و کار و فروش محصولات روستایی باشد که تاکنون فرصت رقابت با سایر محصولات را نداشته اند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، قلعه نو، فشافویه، کهریزک و خاوران در جنوب استان تهران قرار گرفته است. این شهرستان ۱۲۵ روستا دارد.

/۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.