به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلای صاحب الزمان ورامین اقامه شد، اظهار داشت: در پیام رهبر معظم انقلاب به اجتماع عظیم حجاج بیت الله  الحرام و مراسم برائت از مشرکین، نکات مهم جهان اسلام مطرح شد که در اولویت آن بیزاری جستن و ایستادگی در برابر زورگویی و باج گیری دشمنان اسلام به عنوان محور بندگی خدا قرار دارد.

وی افزود: بی تفاوتی نسبت به زورگویی های استکبار باعث شده که در بسیاری از نقاط جهان، مسلمانان به خاک و خون کشیده شوند، امروز در سکوت مجامع بین المللی خون مسلمانان کشمیر، نیجریه، فلسطین، افغانستان و سایر بلاد اسلامی بر زمین ریخته می شود.

محمودی تصریح کرد:  مراسم برائت از مشرکین بهترین موقعیت برای سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به عنون شعار محوری توسط مسلمانان جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز وضعیت مردم مظلوم فلسطین بسیار دردآور است و رژیم اشغالگر قدس در سایه حمایت های آمریکا، روز به روز به جنایات خود در این منطقه از جهان اسلامی می افزاید.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب برای مراسم پیام برائت از مشرکین، فلسطین را موضوع محوری جهان اسلام مطرح کردند و شعار "مرگ بر اسراییل" را تا روز نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان شعار محوری مسلمانان مطرح کردند.

امام جمعه ورامین با اشاره به نامگذاری حدفاصل عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه ولایت و امامت گفت: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای رساندن پیام غدیر که همان دفاع از ولایت فقیه است، می باشد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال به فراموشی سپردن فرهنگ غدیر است، چرا که به خوبی می داند قدرت اسلام به ولایت فقیه است و لازم  است مراسم  این ایام با شکوه خاصی برگزار شود.

تهرام//۶۰۰۳/۷۲۵۴
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.