امام راحل وعده نابودی اسراییل را داده اند و رهبر معظم انقلاب؛ پیروزی بزرگ مردم مظلوم فلسطین و شکست مفتضحانه اسراییل را وعده الهی عنوان فرموده اند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شد تا مسلمانان و آزادی خواهان جهان به نشانه اعتراض به جنایات رژیم آدمکش و صهیونیست اسراییل و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ برآمریکا و اسراییل سردهند و این سنت حسنه بیش از 40 سال است که تکرار می شود و هر سال بر عظمت و شکوه این مراسم افزوده می شود.

روز قدس؛ نمادی آشکار از نفرت و انزجار مسلمانان به جنایات اسراییل غاصب و حامی بزرگ این رژیم؛ آمریکای جهانخوار و مستکبراست که دهها سال مردم مظلوم و بی پناه فلسطین را از خانه و کاشانه خویش آواره کرده و در سکوت مرگبار مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر؛ پیر و جوان و زن و مرد و کودکان فلسطینی را به خاک و خون می کشند و اگر تدبیر امام خوبی ها ؛ خمینی عزیز نبود شاید امروز شاهد جنایات گسترده ای در گوشه ای از کره خاکی بودیم  بی آن که افکار عمومی جهانیان متوجه این تراژدی  غمناک باشند.

دولت  غاصب و جعلی اسراییل که امروز بیش از هر زمان دیگری تحت فشار افکار عمومی است؛ از هرگونه جنایتی درحق مردم بی گناه و مظلوم فلسطین دریغ  نکرده و با حمایت های تمام قد آمریکای جهانخوار؛ نماد بارز رژیمی خونخوار و آدمکش است که در تاریخ جنایات بشری ثبت و ضبط خواهد شد.

شکست مفتضحانه این رژیم غاصب در طی چند جنگ کوتاه در برابر جریان مقاومت؛ نشان داده که دولت پوشالی اسراییل هیبت خود را در برابر حامیان و دوستان از دست داده و امروز طشت رسوایی ناتوانی و شکست این رژیم غاصب بر زمین افتاده و چنان صدایی خوفناک ایجاد کرده که تن این خفاشان هرلحظه می لرزد و قطعاً حضورحماسی آزادیخواهان جهان و راهپیمایی دهها میلیونی مردم شریف و مبارز کشورمان و فریاد طنین افکن "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" نسخه قصابان زمان را درهم خواهد پیچید.

قتل عام مردم شریف فلسطین در یک سال گذشته که خواهان بازگشت هموطنان به کشورشان هستند؛  توسعه شهرک های صهیونیستی و حملات گسترده اسراییل به سرزمین مقدس فلسطین و بمباران های وحشیانه خانه و کاشانه مردم در نوار غزه و دیگر مناطق و همراهی دولت های خود فروخته و بی اراده منطقه با صهیونیست ها و آمریکای جهانخوار و... جملگی بیانگراین واقعیت تلخ هستند که دنیای استکباربه رهبری آمریکا خواب های خطرناکی برای این خطه مقدس و بیت المقدس شریف دیده و حضورگسترده میلیونها مردم شریف و روزه دار در مراسم باشکوه روز قدس؛ نقشه های شوم دشمنان بشریت و مخالفان صلح جهانی را نقش برآب نموده و موجب دلگرمی و ادامه انقلاب بزرگ مردمی خواهد بود که برای دفاع از خاک خود در برابر دزدان تاریخ و سرگردنه بگیران باید از جان و مالشان گذشته و به امید سازمانها و نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشرننشینند.

امام راحل وعده نابودی اسراییل را داده اند و رهبر معظم انقلاب؛ پیروزی بزرگ مردم مظلوم فلسطین و شکست مفتضحانه اسراییل را وعده الهی عنوان فرموده اند. به امید آن روز.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.