به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس افزود: سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در این روز شعار مرگ برآمریکا به جهان صادر شد.
وی بیان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 آمریکا به عنوان قدرت دروغین جهانی تحقیر شد و این اقدام دانشجویان خط امام (ره) در زمان خود و برای آینده بزرگترین و محکم ترین سیلی بود که بر پیکره استکبار نواخته شد.
رزمجو با بیان اینکه این حرکت جوانان ایرانی پیروزی عزم و اراده ملت ایران و شکست اسکتبار جهانی را به ارمغان آورد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک طرح خوب، جدید، جدی، عملی و عینی مبارزه با استکبار و تجلی ایستادگی ملت قهرمان و سلحشور ایران در برابر استکبار جهانی بود.
وی تاکید کرد: 13 آبان روز اعلام پایداری، سند مردانگی، شجاعت جوانان انقلابی، استکبار ستیزی، وفاداری، بصیرت و غیرت انقلابی مردم این آب و خاک است و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حضور ملت مسلمان استان بوشهر در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و نیروگاه اتمی این را ثابت می کند همانطور که امام راحل بعد از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند ' آمریکا هیچ غلطی نمی کند' امروز هم بعد از 40 سال از عمر انقلاب بازهم این سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی را تکرار می کنیم و تا قرن های دیگر نیز آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.
رزمجو گفت: امروز جوانان ایرانی بار دیگر به رئیس جمهوری آمریکا اعلام کردند 'این گام های مصمم، استوار و اراده قوی ملت قهرمان ایران را بشنو' و بدان که در مقابل عزم و اراده مردم ایران همیشه شکست خواهد خورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 13آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است و جوانان این سرزمین با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دیگری را خلق کردند.
نصرالله شفیعی افزود: 40 سال است که مردم ایران روز 13 آبان را به عنوان روز مقاومت می دانند گذر زمان هیچ وقت این روز مهم را برای ملت ایران کمرنگ نمی کند.
وی بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند تحریم ها و تهدیدها نمی تواند مردم ایران را از میدان بیرون کند و همواره پشت نظام و ولایت هستند.
در پایان این راهپیمایی دانش آموزان بوشهری با خواندن قطعنامه، پرچم آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.