سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان امسال باشکوهتر از سالهای قبل در استان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) افزود: مراسم ۱۳آبان امسال، بدلیل تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حساسیت مضاعفی داشته و تمام برنامه های امسال باید با محوریت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود.
وی بابیان اینکه هیچ تیر زهرآلودی همانند برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بر دشمن و استکبار جهانی تاثیر گذار نیست افزود: استکبار جهانی با تمام قوا درصدد زمین گیر کردن انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مردم از طریق برنامه های مختلف است که به حمد الله همانند گذشته بر اهداف مورد نظر خود با توجه به ولایتمداری و بصیرت ملت ایران نائل نخواهند شد.
شکرنیا باتاکید براینکه درخشش اقتدار نظام اسلامی در سایه تبیین پیشرفتهای ایران اسلامی در دنیا بازتاب بسیار عظیمی دارد تصریح کرد: باید همانند سالهای گذشته از تمام ظرفیت های موجود برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب به نسل جوان استفاده شود که این مهم در سم زدایی و از بین بردن ناامیدی هایی که دشمن از طریق نفوذ در فضای مجازی و به تبع آن در نسل جوان در صدد ایجاد است موثر خواهد بود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ‌برگزاری نشست های آزاداندیشی با موضوع دشمن شناسی و استکبار ستیزی در مدارس و دانشگاهها، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاههای بصیرت افزایی در آستانه ۱۳آبان مورد توجه قرارگیرد.
به گزارش ایسنا؛ در این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی ۱۳آبان امسال در ارومیه از ساعت ۱۰ صبح از خیابان عطایی به سمت میدان انقلاب برگزار شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.