به گزارش ایرنا، در پیام روز شنبه قربانعلی سعادت آمده است: شهادت در راه خدا، پر محتواترین عنوان در راستای تکامل انسان و مصداق تحقق آیه شریفه «و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم» است.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب با قدردانی از تلاش های ویژه پرچمداران عرصه صیانت از مرزهای ایران اسلامی و محکوم کردن اقدامات تروریستی ایادی استکبار در منطقه، شهادت «شهید یاسین قنبری» را به مردم شریف و متدین آذربایجان غربی به ویژه خانواده‌ آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و برای آن شهید والامقام علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزدمنان مسئلت می کنم.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر سرهنگ دوم پاسدار شهید یاسین قنبری که در درگیری با ضد انقلاب در منطقه عملیاتی زیوه ارومیه به فیض شهادت نائل شده بود، امروز / شنبه/ با حضور مردم قدرشناس ارومیه تشییع شد.
در درگیری پنجشنبه شب‌ پاسداران لشگر 3 حمزه سیدالشهدا (ع) با تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، چهار تن زخمی و یک تن از تروریست ها نیز دستگیر شدند.
در این درگیری سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نایل و یکی دیگر از پاسداران نیز زخمی شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 18 هزار و 500 جانباز و 2 هزار و 20 نفر آزاده برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.