محمد عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس راهور در حال انجام است، اظهار داشت: طی این طرح ماشین آلات کشاورزی پس از بررسی و تایید شماره موتور، شاسی و مالکیت شماره گذاری می شوند.

وی ادامه داد: با شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی علاوه بر ایجاد امینت، امکان توزیع سوخت از طریق کارت هوشمند، جلوگیری از تردد غیر مجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیزمی برای بیمه کردن ماشین آلات کشاورزی، جلوگیری از فروش غیر قانونی محیا می شود.

عباسی با اشاره به اینکه شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی زیر ساخت مناسبی برای به رهن بردن ماشین آلات را برای صاحبانش ایجاد می کند، افزود: اجرای این طرح در نوسازی ناوگان کشاورزی کمک شایانی خواهد کرد و باعث توسعه بیمه، افزایش ضریب امنیت برای مالک و راننده را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: کشاورزان شهرستان ری بر اساس آمارهای جهاد کشاورزی در حدود 800 دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی خودکششی دارند که تاکنون 400 دستگاه شماره گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با دارا بودن ۲۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران، سالانه در حدود ۸۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی تولید می کند.

این شهرستان دارای رتبه اول در تولید گندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید جو و تخم مرغ در استان است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.