به گزارش ایرنا، هم اکنون ۶۰۰ معتاد متجاهر در کمپ مهر سروش کهریزک نگهداری می شوند که ظرفیت آن در سال آینده به پنج هزار نفر افزایش می یابد و معتادان متجاهر طی مدت زمانی ۶ ماهه در این مرکز نگهداری و روان درمانی و باز اجتماعی می شوند که سه ماهه اول به دستور مراجع قضایی و سه ماهه دوم به درخواست افراد در این مرکز نگهداری می شوند.

این کتابخانه مجهز به بیش از ۷۰۰جلد کتاب با محتوای اصول و روش زندگی به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال است.

راه اندازی کتابخانه مهر سروش با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری انجام شد.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه ۶۰۰ معتاد متجاهر در این کمپ تحت درمان هستند، اظهار داشت: خانواده های معتادان در این مرکز از نظر ایاب و ذهاب و تردد با مشکل روبرو هستند و دستگاه های مرتبط باید در این زمینه وارد عمل شوند.

احمد اسماعیلی راد افزود: آب شرب ناسالم از دیگر معضلات مرکز مهر سروش به شمار می رود که برای حل این معضل نیز باید چاره ای اندیشیده شود.

وی به حضور پزشکان متخصص در این مرکز اشاره کرد و گفت: در زمینه درمان معتادان هیچگونه نگاه جنسیتی وجود ندارد و همه معتادان یکسان مورد توجه و درمان قرار می گیرند.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: فصل و امکانات مورد نیاز در حوزه درمان معتادان زن و مرد باید به گونه ای باشد که همه از خدمات به صورت یکسان بهره مند شوند.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.