جواد مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز چهارشنبه /25 بهمن جاری/ بر اثر انتشار و استنشاق گاز co، یک تن به کام مرگ فرو رفت و یک نفر دیگر نیز که مسموم و دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود از سوی عوامل اورژانس پایگاه پونک به بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان منتقل شد.
وی اظهار کرد: بر اثر حادثه ناشی از انفجار کپسول گاز در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان نیز یک زن و مرد، مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس مرکزی به منظور درمان به بیمارستان بوعلی این شهرستان انتقال یافتند.
مرادی یادآور شد: موضوع وقوع این حادثه، ساعت 17:59 شامگاه چهارشنبه /25 بهمن جاری/ به اورژانس شهرستان خرمدره اطلاع داده شد که بلافاصله عوامل اورژانس مرکزی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.
به گزارش ایرنا، 25 مهر امسال نیز انفجار کپسول گاز در روستای شیخ آلو شهرستان خدابنده از توابع این استان 9 مصدوم برجا گذاشت.
هفت زن در سنین 23 تا 45 سال، یک پسر نوجوان 14 ساله و یک پسربچه پنج ساله بر اثر شدت انفجار از نواحی مختلف بدن دچار آسیب شده بودند که به منظور مداوا به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده انتقال یافتند.
2 خرداد سال 96، انفجار کپسول گاز در روستا باغ کندی از توابع شهرستان زنجان 2 مصدوم برجا گذاشت.
تیر ماه سال 96 نیز انفجار کپسول گاز در روستای شیوه استان زنجان 6 مصدوم برجا گذاشت و این حادثه در کیلومتر 17 جاده زرین آباد بعد از روستا جوقین و در مراسم عروسی و در محل آشپزخانه و بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری اتفاق افتاد و مصدومان نیز عضو یک خانواده نبودند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.