رییس ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان ری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموعه های «باشگاه سلامت سالند» و «مجموعه بازی های دیجیتالی تکاور قهرمان» با بازی های حرکتی و مدرن خود به دنبال حل مشکل فقر حرکتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و کار گروهی در نوجوانان است.

علی یزدان پناه با بیان اینکه این مجموعه ها برای اولین بار در جنوب تهران راه اندازی شده اند، افزود: «باشگاه سلامت سالند» با دارا بودن انواع بازی های حرکتی مانند ژل بال تاثیر زیادی در پر کردن  اوقات فراغت دانش آموزان دارد.

وی ادامه داد: «مجموعه بازی های دیجیتالی تکاور قهرمان» و «باشگاه مغز» نیز با دارا بودن انواع دستگاه های مدرن کامپیوتری و کتاب های مختلف عملی به دنبال شکوفایی استعداد دانش آموزان و نونهالان است ضمن اینکه کلاس های صنایع دستی، گرافیک و آموزش های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای خانواده دانش آموزان نیز در این مجموعه ها برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

/۶۰۰۳/۳۲۱۸                           

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.