محمدحسین اسماعیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموعه نمایشنامه های داود سرلک هنرمند فقید تئاتر شهرستان قرچک که شامل نمایشنامه "آخرین برگ" و چند نمایشنامه و داستانواره دیگر است توسط انتشارات ثالث در خرداد ماه سال ۹۷ منتشر شده است و با توجه به استقبال هنرمندان و هنردوستان با طراحی جلد جدید به چاپ دوم رسید.
وی افزود: مرحوم داود سرلک فعالیت هنری خود را از سال ۷۶ با حضور در کلاسهای تخصصی تئاتر آغاز کرد.  
اسماعیلی افزود: سرلک در سال ۷۷ در کلاسهای فرشید ابراهیمیان حضور پیدا کرد و از سال ۷۶ تا ۷۸ فعالیت‌های مختلفی در زمینه کار کودک در فرهنگسراهای تهران داشت و در نمایش "حکایت آن سوار که آمد" به نویسندگی و کارگردانی دکتر علی اصغر مذهب یوسفی به عنوان بازیگر شرکت کرد.  
وی اظهار داشت: داود سرلک به عنوان نویسنده و کارگردان و بازیگر فعالیت های زیادی داشته که از آن جمله می توان به نمایش های "سیاه، سفید، زندان "  کار برگزیده جشنواره استانی در مقطع دبیرستان و حضور در مرحله منطقه ای و کشوری، نمایش "زمان مجهول"  وحضور در جشنواره تئاتر استان و حضور در مرحله ی کشوری به عنوان گروه برگزیده استان تهران، " تا ... "، " هذیان"، "آخرین برگ"، "آژیر چهارگوش" و نمایش خیابانی " پرواز" اشاره کرد.  
داود سرلک در سال ۱۳۹۴ در حالی که ۳۸ سال بیشتر نداشت دارفانی را وداع گفت.
قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.