به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات افزود: مبارزه با فساد خط قرمز نمی شناسد و تسلط رئیس قوه قضائیه بر این مسائل جداً امید بخش است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: آمریکا امیدوار است تا با تحریم های اقتصادی به کشور لطمه بزند که برای مقابله با آن نیاز به تغییر رویکرد مسئولان داریم؛ حرف های کلی و شعار دادن به درد مردم و کشور نمی خورد، مسئولان باید با همت و قدرت عمل کنند.
خطیب جمعه لواسانات تصریح کرد: اروپائیان نیز به برجام پایبند نیستند و فقط در حد حرف است چرا که حتی یک گام کوچک عملی هم برنداشتند.
حجت السلام لواسانی ضمن تاکید بر مقاومت مردم در برابر آمریکا خاطرنشان کرد: مذاکره ایران و آمریکا سم و البته با این دولت کنونی آمریکا سمی مضاعف است.
وی افزود: جنگی در کار نخواهد بود چرا که ما هیچگاه شروع کننده جنگ نیستیم و آمریکا هم ضعیف تر از آن است که بخواهد غلطی کند پس تنها مقاومت ماست که او را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.
لواسانی بیان داشت: مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و از هیبت ظاهری آمریکا نترسند، آنها تشر می زنند و تهدید می کنند اما دستشان به جایی بند نیست.
امام جمعه لواسانات همچنین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت خدیجه کبری ابراز کرد: مهم ترین درسی که ایشان به ما دادند آن است که در هر صورتی باید از دین خدا حمایت و هر چه داریم فدای اسلام کنیم.
حجت الاسلام لواسانی همچنین با اشاره به ولادت امام حسن (ع) گفت: باید از غربت ایشان عبرت بگیریم چرا که الان زمانی است که همگی باید پشت سر امام خود قرار بگیریم و بهانه تراشی نکنیم؛ باید مراقب باشیم تا سختی ها ما را به عقب نرانند که قطعاً نتیجه اش جز ذلت و خواری در دنیا و آخرت نیست.
لواسانات یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.