انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مسئول در استانداری عزل نشده است بلکه در تصمیم مدیریتی از آن مسئولیت جابه جا شد و قرار بود در موقعیت دیگری از وی استفاده شود.
وی افزود: حتی اگر وی در استانداری البرز مشغول به کار نمی شد در استانداری تهران مسئولیت دیگری می گرفت.
محسنی بندپی ادامه داد: این جابه جایی را در راستای اعمال تغییرات مدیریتی به منظور نوگرایی در مدیریت ستادی استانداری تهران خواند و گفت: جابه‌جایی مدیران در مجموعه وزارت کشور امری متداول و رایج است.
به گزارش ایرنا منظور استاندار تهران 'علی اسلامی' است که به تازگی سرپرست بازرسی استاندار البرز شده است.
برخی رسانه ها امروز مدعی شده بودند: مدیرکل بازرسی استانداری تهران که در پی انتشار خبری مبنی بر 'دریافت وجه مالی از شهرداری های استان تهران به بهانه سفر آموزشی به مشهد' کنار گذاشته شده بود، در روزهای گذشته در همان سمت اما در استانداری البرز مشغول شده است.
استاندار تهران در واکنش به این خبر گفت: مدیرکل سابق بازرسی استانداری تهران عزل نشد و مساله ای هم نداشت بلکه جابه جایی وی با موضوع لغو دوره آموزشی در مشهد تلاقی کرد و همزمان شد.
محسنی بندپی تصریح کرد: وی پیشنهادهای مختلفی از سایر استان ها نیز داشت اما نهایتا با اصرار خود و پیشنهاد استاندار البرز این استان را برای ادامه خدمت انتخاب کرد.
وی اضافه کرد: تجارب ایشان در مدت حضور در اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ارزشمند بوده و امیدوارم با بهره گیری از فراز و نشیب های مدیریتی خود در منصب جدید در استانداری البرز موفق و همچون گذشته صیانت از بیت المال را نصب العین برنامه های مدیریتی خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: ایشان هیچگونه مساله مالی یا موضوع انضباط کاری نداشته اند بلکه فردی باتجربه و سلیم النفس هستند که در قالب تغییرات مدیریتی جابه جا شدند و برخی خبرسازی ها درباره ایشان درست نیست.
تهرام/3001/1008//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.