به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: طبق دستورات دینی و قرآنی هرگز نباید در برابر دشمنان کوتاه آمد و باید پاسخ خیانت و بدعهدی آنها داده شود.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر هر توطئه و حیله ای از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و آنها این موضوع را در عمل به اثبات رساندند.
امام جمعه شهرری یادآور شد: باید پاسخ جمهوری اسلامی به بدعهدی‌های طرفین برجام کوبنده و در شان آمریکا و اروپا باشد تا بدانند ملت ایران اقتدار و عزت خود را در هر شرایطی حفظ می کنند.
وی افزود: ترامپ جز منطق زور چیزی را نمی فهمد و باید با او برخورد قاطعانه و کوبنده‌ای صورت گیرد.
حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه خیانت اروپا و آمریکا در قضیه برجام قابل بخشش نیست، گفت: مسئولان باید مقاومت و ایستادگی کنند و از مواضع ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیایند.
وی با بیان اینکه ملت ایران عزت و اقتدار خود را بر تمامی خواسته هایشان مقدم می دانند، ادامه داد: ملت ایران در قضیه برجام، پشتیبان و حامی دولت و مسئولان هستند و هرگز خود را در برابر دشمنان تسلیم نمی کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب اسلامی بارها توطئه کردند اما با صبر و اقتدار ملت ایران آنها هر بار با شکست مفتضحانه ای مواجه شدند.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران شهرری پس از اتمام نماز و قرائت قطعنامه با راهپیمایی و سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' و 'مرگ بر منافقین کوردل' از قطعنامه شورای عالی امنیت ملی در راستای احقاق حقوق ملت ایران و ضرورت توقف تعهدات برجامی حمایت و انزجار خود را از دشمنان ملت ایران اعلام کردند.
1970//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.