به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : آمریکا تلاش داشت تا با خروج از برجام، مقاومت مردم ایران را در هم شکند غافل از این که مردم ایران همچون 40 سال گذشته، همچنان در برابر زیاده خواهی های آنان ایستاده و تمامی توطئه ها را خنثی می کنند.
وی افزود: دولت جمهوری اسلامی با اعلام ضرب الاجل 2 ماهه، این پیام را به جهانیان داد که دوران صبر و تحمل مردم ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار به سر آمده و در صورت عمل نکردن طرف های برجام، گام های بعدی از سوی مردم برداشته می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: ترامپ در سخنان خود اظهار داشته که دوست دارد که مسئولان ایران با او تماس بگیرند در صورتی که مقامات ایران دائماً با ترامپ در حال تماس هستند، ولی گوش شنوایی از سمت ترامپ وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در عراق نیز با او تماس مستقیم گرفتند، آمریکا بیش از 7 تریلیون دلار در این کشور هزینه کرد ولی نتیجه آن شد که برای حضور در عراق می باید مخفیانه وارد عراق شده و از آن بازگردد.
محمودی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر کشور گفت : مردم ایران هر چند که نسبت به عملکرد برخی از مسئولان در مورد برجام گله دارند ولی با تمام توان در برابر زورگویی های استکبار ایستادگی می کنند.
وی اظهار داشت: هر چند که مردم انتظار برخورد قاطع‌تری در برابر بی تعهدی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها داشتند ولی صدور بیانیه شورای عالی امنیت ملی و دولت را به فال نیک می گیرند و از مسئولان کشور می‌خواهند تا تصمیمات اتخاذ شده را با قدرت و صلابت اجرایی کنند.
امام جمعه موقت ورامین افزود: اگرچه ملت ایران در سختی و تنگنا قرار دارد، اما معتقدیم با تکیه بر توان داخلی و استفاده از مدیران جهادی و انقلابی قادر به گذر از این تنگناها هستیم.

**مردم از اقدام دولت در محدود کردن تعهدات ایران در برجام حمایت می کنند
امام جمعه شهر خیرآباد ورامین نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت : مردم ایران ضمن حمایت قاطع از اقدام متقابلانه دولت جمهوری اسلامی علیه آمریکا اعلام می کنند که اروپائیان نیز همچون آمریکا غیر قابل اعتمادند.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: تاریخ ثابت کرده که کشورهای اروپایی همواره غیر قابل اعتماد بوده اند، هر چند که امروز کشورهای اروپایی بر سر بعضی امور با آمریکا اختلاف دارند اما بر سر مسئله جمهوری اسلامی توافق کامل دارند.
وی اظهار داشت: بعد از برهم زدن توافق برجام از سوی آمریکا، کشورهای اروپایی شرکت کننده در برجام از جمهوری اسلامی خواستند که در برجام بماند و آنها نیز این توافق را ادامه می دهند ولی امروز شاهدیم که که بعد از یک سال تعهدات برجام از سوی اروپائیان عمل نشده و نزدیک به صفر رسیده است.
طزری گفت : این رفتار اروپائیان نشان می دهد که آن ها هم عملا از برجام خارج شده اند ولی فقط از جمهوری اسلامی می‌خواهند تا یک طرفه به تمامی تعهدات خود عمل کند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.