مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «ماریان ترامپ باری» خواهر بزرگ تر رئیس جمهور آمریکا از سمت قضاوت بازنشسته شد. بازنشستگی او در حالی رخ می‌ دهد که تحقیق در مورد فرار مالیاتی او تازه 10 روز پیش به جریان افتاده بود، اما با بازنشستگی او، عملا این تحقیقات متوقف شده‌ است.

 

12157280-6912465-Barry_pictured_above_with_sister_Elizabeth_Trump_Grau_was_a_seni-a-14_1555012726366

ماجرای فرار مالیاتی خواهر بزرگتر ترامپ سال گذشته از سوی نیویورک‌ تایمز رسانه‌ ای شد. در حقیقت این موضوع مربوط به خانواده ترامپ در رابطه با اموالی است که از پدرشان به ارث برده بودند.

خواهر 82 ساله ترامپ از سوی رئیس جمهور رونالد ریگان و در سال 1983 به عنوان قاضی فدرال در «نیوجرسی» انتخاب شده بود. روند تحقیقات از وی در خصوص فرار مالیاتی می توانست به استیضاح وی به عنوان قاضی منتهی شود. 

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا اکتبر 2018 گزارش داد دونالد ترامپ و خواهران و برادرانش با راه‌ اندازی یک شرکت «جعلی» تلاش کردند تا درآمدهای مشمول مالیات که حاصل هدایای والدینشان به آنها بوده است، لاپوشانی شوند.

براساس این گزارش، والدین ترامپ بیش از یک میلیارد دلار برای فرزندانشان ارث باقی گذاشتند که در آن زمان حدود 550 میلیون دلار صورت حساب مالیاتی می‌ شده است. با این حال، خانواده ترامپ در مجموع 52.2 میلیون دلار از منبع درآمدشان مالیات پرداخت کردند. این روزنامه همچنین با اشاره به سوابقی فاش کرد، ترامپ در زمان به ارث بردن این اموال به همراه خواهران و برادرانش، با بی‌ ارزش نشان دادن ارزش املاک و مستغلات پدرش توانست مالیات کمتری بپردازد.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد ترامپ در مجموع دست‌ کم 413 میلیون دلار از امپراتوری املاک و مستغلات پدرش دریافت کرد.

این روزنامه نوشت رفتار دونالد ترامپ در برخی موارد در حد تقلب است. در آن زمان کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ ای در محکومیت آن خواستار عذرخواهی شد اما جزئیات این گزارش را تکذیب نکرد. 

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.